סיבוב איפור ארגונית מברשות בעל שולחן עבודה שולחן אחסון שפתון קוסמטיים להמציא כלים תיבת תכשיטים תיק מיכל
₪33.42 / ₪66.83

  • חומר - פלסטיק
  • שימוש - אחרים
  • מקור - סין

Sku: w113201
הוסף ביקורת

שמור את יומי מאורגן בהישג יד עם 360-סיבוב איפור ארגונית.עשוי באיכות גבוהה חומר ABS, זה יכול לאחסן את מברשות האיפור, מברשות צבע, מוצרים לטיפוח העור ועוד.מושלם מתנת חג המולד עבור עצמכם או את יקיריכם.

מפרט:

מוצר: מברשת איפור בעל תיבת אחסון

צבע: לבן

חומר: ABS

גודל: 14*11\5.51*4.33 אינץ'

משקל: 300 גרם

חבילת הרשימה:

1pc מברשת איפור בעל תיבת אחסון

ראה עוד פרטי המוצר

1.חזקה שטח אחסון: זה מסתובב איפור ארגונית עשוי חומר באיכות גבוהה כי הוא יציב ועמיד.זה יכול לעמוד בפני שימוש יומיומי האחרון במשך זמן רב.יש לו 6 מחוררת תאים שנועדו להחזיק את מברשות האיפור שלך באופן מאובטח.

2.לסובב 360 מעלות: זה מסתובב איפור ארגונית עם קיבולת גדולה ארגונית, אתה יכול לאחסן את כל היופי שלך במקום וגם לחסוך מקום על היהירות שלך או השידה.

3.חומר באיכות גבוהה: זה מסתובב איפור ארגונית מגיע עם הוראה פשוטה ידני את כל החלקים שאתה צריך כדי להגדיר אותו בתוך דקות.אתה יכול להתאים את הגובה של המגשים על פי ההעדפות שלך.

4.גמיש גישה : זה מסתובב איפור ארגונית מאפשר לך במהירות ובקלות למצוא את המועדפים שלך שפתונים, גם את זה יש ב-360 מעלות סיבוב בסיס קיבולת גדולה.אתה יכול גם לאחסן את מברשות צבע, עפרונות עיניים, ושאר מוצרי קוסמטיקה ב מוגדלת ברשת, אליו ניתן לגשת ללא התנגדות.

5.המתנה המושלמת: עם סיבוב איפור ארגונית, אתה יכול בקלות לגשת ולסדר את מוצרי יופי.זה אלגנטי ומרווח עיצוב זה מתאים לכל יהירות או השידה.זו מתנה מדהימה עבור נשים אשר אוהבת איפור וטיפוח עור.