9PCS עננים קישוטים על התקרה, כותנה סימולציה תלוי ענן קישוט, 3D מלאכותי עננים אביזרים לבן
₪85.62

  • חומר - עץ;עץ
  • מקור - סין

קטגוריה: עיצוב הבית
Sku: w341066
הוסף ביקורת

מספר עננים: אתם תקבלו 9 חתיכות של עננים על התקרה, כל ענן יש חוט דיג לחיבור לתקרה, לקשור את העננים על זה לתלות את העננים בגבהים שונים, תוכל ליצור אפקט 3D, בואו זה מרגיש כאילו אתה באמת תחת שמיים מלאים עננים.

גודל של קישוט תקרה עננים: שלנו תלוי מזויף עננים יש שני גדלים, 3PCS 5.9x5.9x5.9 ס " מ ו-6יח 9.8x7.8x7.8 אינץ', אתה יכול ליצור על ידי ערבוב והתאמת עננים שונים מציאותית יותר עננים.גודל.נסה קיבוץ קטן יותר עננים יחד הצבת גדול יותר עננים סביב אותם יותר אפקטים דינמיים.

באיכות גבוהה ענן קישוט: תליית ענן קישוט עשוי באיכות גבוהה, סיבים סינטטיים, לא קל לעוות, מרגיש טוב, לבן, שקוף ו , להשתמש עננים אלה כרקע כדי להפוך את התמונה שלך לירות יותר מקסים.בין אם אתה יורה אירוסין או תמונות משפחתיות, העננים הללו יוסיף נופך של שובבות לתמונות שלך.

ענן התקרה קישוטים תלויים הם מגוונים: נסה להשתמש בהם במקומות בלתי צפויים, כגון לתלות אותם על העץ על חתונה בחוץ או על קיר של הילד שלך משחקים.האפשרויות הן אינסופיות, אז תנו לדמיון שלכם להתפרע!

DIY עננים: כאשר אתה מקבל את החבילה, זה דחוס, אתה יכול בקלות להתאים אותם חזרה לכושר לאחר פתיחת החבילה, אתה יכול באופן חופשי לבצע את הגודל ואת הצורה של העננים.

צבע:לבן

חומר:כותנה

תכולת חבילה:

9 x ענן קישוט

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.