3d נייר פיסול כדור הארץ. לוח Memo Pad 'פנקס רשימות' בלוק הספר התזכיר מחזיק עם אמנות עט רפידות תצוגת מתנות למשרד 3d - G5w8
₪33.42 / ₪66.83

  • מקור - סין
  • סגנון - תזכיר רפידות
  • מספר הדגם. - 3D נייר פיסול כדור הארץ. לוח Memo Pad פנקס רשימות
  • דבק או לא - No
  • תכונה - אחרים

Sku: w3788
הוסף ביקורת

מפרט

שם: 3D נייר קרפט 'פנקס רשימות'

צבע: כפי שמוצג

חומר: ידידותי לסביבה נייר

גודל:A/B:8*8*3.8 ס " מ/3.15*3.15*1.50 אינץ

C:8*8*4.5 ס " מ/3.15*3.15*1.77 אינץ

תיאור:

עיצוב ייחודי: תלת ממדי של 'פנקס רשימות' הוא מקסים מופת מוסיף אלגנטיות ואמנות לכל חדר.פנקס הרשימות הוא ייחודי בצורת שונה בובה הוא חשף כל יום, הוספת כיף ייחודי השימוש שלה.לקלף את 3D מדבקות הפתעות, כיף, שחרור מתחים.

איכות חומר: 3D לוח שנה פנקס רשימות הוא עשוי באיכות גבוהה מקצועית ידידותי לסביבה נייר, נייר פיסול טכנולוגית, כהשלמה רב בצבע דקורטיבי נייר, מקרין קסם ייחודי.מתאים כמתנה למשפחה, חברים, שותפים עסקיים לכיתה, לא רק מושלם קישוט, אבל גם מעשי תזכורת כלי.

קל לשימוש: לקרוע את טפלון דביק הערות, לוחות שנה במסך 3D לוח שנה לתכנון, משאיר מאחורי מגוון רחב של עדינה פסלונים.זה מושלם עבור גרפיקה, שולחן עבודה קישוטים, ציוד משרדי ופריטי אספנות.מתאים לכל אירוע.יד איגוד חזק ולא קל כדי לגרום נזק.

הקלטת תזכורת: 3D לוח שנה 'פנקס רשימות' מגיע בצורות שונות, ייחודי תווים יכולים למשוך אחד את תשומת הלב, רישום ותזכיר חשובים.מושלם עבור מיקום לטווח ארוך על שולחן או מדף כפי דגש.ייחודי תווים יכול להקליט ולהזכיר דברים חשובים.

מתנה נהדרת: בין אם זה משרד רישום או קישוט דקורטיבי, ייחודי ויפה לוח השנה הוא מתנה מושלמת.בין אם זה עבור המאהב שלך, חבר או שותף, זה בהחלט ייחודי ומעשי מתנה לימי הולדת, יום האהבה, יום האם, ילדים של היום, ואת חג המולד.

רשימת החבילות:

1*3D אמנות נייר פנקס רשימות

הלו, חבר ' ה, תודה לך על ביקור בחנות.אם אתה רוצה לקנות יותר ממה שאנחנו מופיע ברשימה, אנא צור איתנו קשר.שיהיה לך יום נעים!