10Pack חיתוך מחצלות על Cricut היוצר 3/יצרנית/סייר 3/אוויר 2/אוויר/אחד(12X12 אינץ') Quilting קריקט מחצלות אביזרים
₪145.02

  • מותג - SNDWAY
  • מקור - סין

קטגוריה: כלים
Sku: w395047
הוסף ביקורת

10Pack חיתוך מחצלות על Cricut היוצר 3/יצרנית/סייר 3/אוויר 2/אוויר/אחד(12X12 אינץ') Quilting קריקט מחצלות אביזרים

מחצלת חיתוך 12x12 אינץ ' עובד מושלם עבור Cricut היוצר 3/יצרנית/סייר 3/אוויר 2/אוויר/אחת.עבור מי עובד על אמנות ופרויקטים אחרים שדורשים הרבה חיתוך, xinart החלפת חיתוך mat יהיה להפוך את החלומות שלך התגשם.

בשל ייחודי חדש דבק, xinart חיתוך מחצלות אין ריח רע והם נמשכים זמן רב. 12x12 אינץ חיתוך mat יש בדיוק את הכמות הנכונה של דביק.קל לשימוש, כאשר אתה מדביק את החומר על מחצלת חיתוך, שהם מחזיקים את העיצובים שלך יפה, לקלף בקלות ללא כל דמעה בכלל.

אור אחיזה חיתוך mat 12x12 אינץ משמש עבור חומרים קלים כגון חוברת גזירי עיתונים והדבקות נייר, נייר למדפסת, אור קרטון ועוד חומרים דקים, שלנו lightgrip חיתוך מחצלות מציעים את לא תלוש דבק למעשה זה אוחז ולא משחרר בקלות.מחצלת חיתוך 12x12 אינץ 'הוא מושלם עבור מגוון רחב של בינוני משקל חומרים, כולל דפוס נייר, קרטון, נייר פנינה, נייר קלף, htv ויניל, נצנצים ברזל-על, וכו'.

אחיזה חזקה חיתוך mat 12x12 אינץ ' מציע דבק חזק משטח מושלם לאבטחת כבד-עובי חומרים.חיתוך מחצלות יכול לשמש עבור עבה קרטון, עור מלאכותי, סיבית, כרזות, קצף, בד, וכו'.

בד אחיזה חיתוך mat 12x12 אינץ ' הוא תוכנן במיוחד כדי להבטיח בדים עם קל לשחרר, עבודה עם מגוון רחב יותר של בד, כותנה, הרגשתי, עור.

גודל:כ 330x355mm

חומר:PVC

צבע:ירוק+ורוד+כחול+סגול

תכולת חבילה:

2 x lightgrip מחצלת

4 x standardgrip מחצלות

2 x stronggrip מחצלת

2 x fabricgrip מחצלת

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.