המכונית כריות נהיגה רב המושב האחורי המושב כרית קטיפה אוטומטי כרית הנהג/הנוסע לרכב אוניברסלי כרית המושב לכסות את הכביש
₪40.59 / ₪81.17

  • ישים העונה. - ארבע עונות
  • מקור - סין
  • משקל פריט - 750g
  • פריט רוחב - 53cm
  • גובה הפריט - 2cm
  • פריט אורך - 53cm
  • סוג חומר - כותנה
  • סוג פריט - כיסויים ותומך

קטגוריה: הפנים אביזרים
Sku: w498495
הוסף ביקורת

ניסיון נוח לטיולים עם שלנו עמיד כרית מושב!התקנה קלה, את הפרטים הקטנים, ומתאים ביותר 5 מושבים מכוניות.ליהנות נעימה חוויית הנהיגה שלנו עם מוצר מעולה.

מפרט טכני:

חומר: קטיפה

מודלים ישימים: סדאן, רכב שטח, מושב בודד

גודל: לפני: (בערך).50*50 ס "מ/19.69*19.69 אינץ' בחזרה: (בערך).50*133cm/19.69*52.36 ס " מ

חם תזכורת:

1. בשל טמפרטורת הצבע של התצוגה, מצלמה, אור הסביבה ואת כישורי הצילום, יכול להיות צבע קלה ההבדל תמונות של כמה מוצרים, והצבע הוא הנושא בפועל של אובייקט!

2. בשל שונות ידנית מדידות, בבקשה לאפשר קלה הבדלים בגודל.

הרשימה:

3 x רכב כרית מושב

או

1 x המכונית במושב אחורי כרית

או

1 x רכב מול כרית מושב

ראה עוד פרטי המוצר

1.המורחבת. המושב בחיים: להבטיח את המושב של אריכות ימים, נוחות עם ריפוד.למנוע כתמים, שריטות ושחיקה.אידיאלי קישוט רכב זה מספק נוחות ותמיכה נעימה חווית הנהיגה.להגן על המושב לנסיעה בסטייל!

2.איכות מעולה חומרים: שמציעה high-end, ללבוש עמיד, חומר עמיד, המכונית שלנו כרית מושב מבטיח תמיכה מעולה ונוחות.הקטיפה חומר לנשימה ונוחה, להשאיר אותך רגוע וערני לאורך כל הנסיעה שלך.ליהנות חלקה ונוחה לרכב תוך שיפור היציבה שלך.

3.קל להתקין: פשוט מקום המושב כרית על המושב הרצוי בקלות להסיר אותו בעת הצורך.אבזם עיצוב מבטיח הוא נשאר במקום בלי להשפיע על כרית אוויר הפליטה.לא עוד קשירת מכסה כדי מנדטים, זה נוח כרית חוסך לך זמן ומאמץ במהלך ההתקנה וההסרה.

4.אומנות מעולה: מושב המכונית שלנו כרית מבנה במומחיות עם מתקדם המעולה, הכולל פרטים מורכבים, מעולה, גמישות מרבית. עובי לספק נוחות לאורך כל היום לטווח ארוך נהיגה.עם עמעום-עמיד, קל לנקות את החומר, זה הכרית בנויה האחרונה.

5.עצום יישום: להפוך את נוחות המושבים לתוך נוח נווה מדבר עם המכונית שלנו כרית מושב זה בתבניות צורת הגוף שלך, מתן תמיכה והקלה במהלך נסיעות ארוכות.מושלם עבור משאיות, מכוניות, רוב 5-מושבים, מכוניות ורכבי שטח.זה לא רק מניע לפשע, זה מושלם עבור מקורה עובדים יותר מדי.