דגם רלוונטי Y האחורי האמצעי מרכז הבקרה תיבת אחסון מתחת למושב תיבת אחסון האשפה הפנים אביזרים
₪68.14 / ₪136.28

  • סוג - מושב נקיק תיבת אחסון / תיק
  • סוג חומר - tpe
  • מקור - סין

קטגוריה: הפנים אביזרים
Sku: w499861
הוסף ביקורת

זה תיבת אחסון נועד להתאים את המקורי ברכב עיצוב של דגם Y. זה עוזר לך לשמור על הדברים מאורגן וקל לגישה.אתה יכול לאחסן את רקמות, טלפון, ארנק, מפתחות ועוד בקופסא.זה גם משפר את נוחות נהיגה על-ידי הפחתת עומס ורעש.זה תיבת אחסון עמיד, קל להתקנה ולהסרה.זה חייב להיות אבזר עבור הדגם שלך. י

שם מוצר: תיבת אחסון

המוצר חומר: TPE

משקל המוצר: 450g

גודל אריזה: 22*19*10 ס "מ (8.66*7.48*3.93 אינץ')

תזכורת: גודל מוצר/תמונות באופן ידני נמדדו ונלקחו, אנא סלח לי על קצת סטייה

הרשימה:

תיבת אחסון *1

ראה עוד פרטי המוצר

1.מסודר הפנים המכונית: זה האחורי במרכז לוח השעונים תיבת אחסון עוזר לך לנקות את הפנים המכונית ולאחסן את החפצים בצורה מסודרת.זה חכם ומעשי פתרון זה מנצל את מקום באוטו כדי להגדיל את שטח האחסון.

2.התאמה מושלמת עבור המכונית שלך: זה האחורי במרכז לוח השעונים תיבת אחסון זו בדיוק נעוץ המקורי ברכב ואינו משפיע לכוונון המושב.את זה הוא עשה עם 1:1 המקורי ברכב ייצור ויש לו מעוקל הדוקה זה מתאים למקור עיצוב הרכב.

3.עמיד למים, antifouling: אתה יכול לשמור את המכונית שלך נקי ומסודר. עם זאת האחורי במרכז לוח השעונים תיבת אחסון.יש לו עיצוב מקשה אחת, קל להתקין ולהסיר.קל לניקוי עם מטלית לחה.

4.להפוך את המכונית פנים חמה: זה האחורי במרכז לוח השעונים תיבת אחסון יכול להימנע ללכלך את הפנים של המכונית שלך על ידי לאחסון האשפה שלך.זה יכול לשמור על המכונית שלך נקי ולהפוך את פנים המכונית חם ומסודר.

5.מספר משתמשים: יש חריץ עבור כבל החשמל, משקפיים, רקמות, כך שתוכל לגשת אליהם בקלות.אתה יכול גם לאחסן את הטלפון הנייד, מפתחות, כוס מים, מטען ועוד פריטים זה.