החתונה החתן ורוד גברים טוקסידו חליפות סלים בלייזר אופנה קלאסי נאה השושבין מסיבת הסיום זכר בגדים אספקה של ערכות קטע 2
₪220.82 / ₪276.00

  • terno masculino - גברים חליפה
  • ישים הסצנה. - החתונה
  • חומר - כותנה, פוליאסטר, צמר
  • האחרון המעיל שאיפה עיצובים - חליפה
  • בגדים אורך - רגיל
  • mens חליפות החתן החתונה. - בגדי מותג
  • להתאים סוג - רזה
  • טוקסידו - חתונה, חליפות לגברים
  • סגירת מעגל סוג - אחת עם חזה
  • ישים העונה. - ארבע עונות
  • מין - גברים
  • מתאים - ternos
  • שאיפה סגירת מעגל סוג - ציפר לטוס
  • סוג פריט - מתאים
  • חדש בעיצוב קלאסי לגברים חליפה לנשף מסיבת - תחפושת homme
  • מספר הדגם. - W1756
  • מקור - סין
  • החזית בסגנון - שטוח
  • מותג - Dredress
  • סגנון - רשמית
  • התאמה אישית של צבע - התאמה אישית של הגודל
  • שמלת החתונה - mens מתאים

קטגוריה: חליפות & בלייזר
Sku: w8773
הוסף ביקורת

ברוכים הבאים VITOO חנות החליפות.

החתונה החתן ורוד גברים טוקסידו חליפות סלים בלייזר אופנה קלאסי נאה השושבין מסיבת הסיום זכר בגדים אספקה של ערכות קטע 2

אנחנו מפעל ספק !שם מותג: Dredress.W e באינטרנט 24 שעות.אתה יכול לפנות לעמוד בכל עת אם אתם זקוקים. 1)אנא בחר את הגודל המתאים ואת הצבע האהוב עליך למקם את הסדר.

2) אנחנו מקצועיים של ילד, מבוגר חליפת מעצבים.אתה יכול לספר לנו מה שאתה צריך, אנחנו ננסה לעשות את זה להיות אמיתי,אנחנו גם יכולים בהזמנה אישית את החליפה על פי התמונה.כמו כן אנו מספקים חינם שירותים מותאמים אישית.כאשר אתה צריך להתאים חליפה, או רוצה להתאים אישית את התווית, אנא שלח המותאם אישית שלך מידע לשירות לקוחות או להשאיר הודעה בחלל.

3) תמונות בנוסף לחליפה, (סט אחד של חליפות כולל בלייזר,מכנסיים,וללא עניבה או עניבת הפרפר.) את השני לא בחבילה, רק את אפקט תמונה, בבקשה להבין.

4) אם יש לך זמן הדרישות עבור ההזמנה, אנא השאירו הודעה אותנו בעת ביצוע ההזמנה .מאחל לך קניות שמחים!

הצג תמונה

גודל תרשים

גודל סטנדרטי

נא לבחור את הגודל הנכון בשבילך.זה מאוד חשוב לנו כדי לעשות את החליפה עבורך.

טיפים: גודל נמדד מן finshed חליפה, לא הגוף, בבקשה להשוות את החליפה גודל עם טבלת המידות לפני ביצוע ההזמנה שלך .

1inch = 2.54 ס " מ,1cm=0.39 inch

אתה יכול למדוד את המידות שלך ולבחור צבע ברירת מחדל (כמו בתמונה ),ולכתוב אותם על סדר הערה או שאתה יכול לחץ על הודעה המוכר ,ואז לשלוח את כל המידות והצבע לי או לחץ על צ ' אט באינטרנט, כאשר אתה מזמין את החליפה.

כיצד למדוד

יקירי,אם אתה מוצא את זה מעל stanrard חליפות גודל לא מתאים לך מאוד, אתה רק

למדוד את הגוף accoridng את followingMeasuring מדריך,ואז להראות לנו את bodysize.

מושלם-התאמת החליפה מתחיל עם מושלם מדידות.לפני הזמנת גרם ל-למדוד חליפה מאיתנו, אנו ממליצים למצוא איש מקצוע מקומי חייט אשר יכולים לעזור לך למדוד במדויק.הנה, אנחנו אראה לך איזה מידות יש צורך ואיך נכון לקחת אותם.אזהרה: המדידה עצמך בבית היא יותר מסובך ממה שאתה חושב!לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תמיד יש את המידות שלך נלקח על ידי איש מקצוע מקומי החייט.

תרשים צבע

(אתה יכול לשנות את החליפה צבע )

(הבחירות נראה אינסופי,אבל התהליך הוא איפה כל הכיף שקרים.)

יקירתי, כל מיני סוגים של חליפות בחנות שלנו יכול להיות מותאם אישית, אם אתה רוצה צבעים אחרים או בדים, אתה יכול להתייעץ איתנו, אנו שמחים לענות לך!

סאטן צבע תרשים

(אתה יכול לשנות את אפוד, עניבה צבע)

סגנון Opitons

נ. ב:צריך מותאם אישית סגנון, נא לבחור.להתעלם אם אין בקשה

משלוח

1).אנא רשום את בקשות מיוחדות (צבע, חבילות, ערכו של המגילה, וכו'.) את ההערה כאשר אתה מבצע תשלום.זמן העיבוד עבור הזמנה ספציפית משתנה עם סוג המוצר במלאי מצב.לרוב, זמן עיבוד יכול להיות 3 עד 15 ימי עבודה לאחר קבלת תשלום. 2).כל פריטי ההזמנה יהיו רק נשלח לאחר התשלום שלך הוא התקבל על ידי צד שלישי (הבנק ) אנו שולחים את הפריט עבור לקוחות באמצעות Chinapostair, EMS, UPS, DHL, Fedex או בדואר אוויר, לפי המצב בפועל . 3).אתה תקבל הודעה באמצעות דואר אלקטרוני עם מספר מעקב פעם את החבילה שלך יישלח.זמן משלוח יהיה מבוסס על מדינות שונות או אזורים ברחבי העולם. 4).באשר משלוח יעדים (שלך) כתובת בה רק DHL או UPS זמינים, אם זה מה שנקרא אזור מרוחק על ידי DHL או UPS, התשלום הנוסף ישולם על ידי הקונה. 5).אנו לא לוקחים אחריות על כל משלוח תאונות, עיכוב או נושאים אחרים הם תוצאה של חברות הובלה או כוח עליון סיבות. 6).עבור חבילה פספס בדרך ליעד, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי יצירת קשר עם חברת האקספרס ולעדכן את המידע העדכני ביותר עבורך.עם זאת, יכול להיות שיש עיכוב תגובה בגלל הבדלי השעות.כמו תמיד, אם הפריט הוא משביעת רצון, אנא פנה אלינו קודם על ומהירה פתרון משביע רצון. (1)להחזיר אנא צור איתנו קשר בתוך 48 שעות לאחר קבלת הפריט.הפריט המוחזר חייב להיות במצב מושלם.עבור שמלות, אתה גם צריך לשלם 30% מהסכום הכולל של ההזמנה כפי למלא תשלום.הוא נדרש הפריט או שמלות צריך להיות חזר אלינו תוך 14 ימים לאחר החזרת הבקשה מתקבלת.החזר דמי המשלוח יהיה הקונה אחריות. (2)חילופי חילופי מותר רק עבור פריטים אשר הינם פגומים, נשלח בטעות או פגום עם קבלה.את כל הפריטים ניתן רק תמורת מחיר שווה החלפה, בבקשה להיות מודע לכך, אנו ננפיק את המחליפים. רק לאחר מחזירה שלך כבר קיבלו. (3)הליכים של לחזור ולקבל החזר קשר עם שירות הלקוחות שלנו באופן מיידי.על הבעיות שאתה מזכיר, אנחנו צריכים לספק ראיות כדי להוכיח.אנו נותנים לך את חוזר כתובת למשלוח דואר.אחרי הפריט המוחזר על-ידי אתה הוא קיבל, אנו נחזיר לך תוך 3 עד 7 ימי עבודה על ידי Paypal.ראש הסדר תשלום, עלות המשלוח שילמת לפני זה לא ניתן להחזרה 1) אנו מבטיחים את הסחורה בכפוף מחמירים של איכות הצ ' קים, כדי להבטיח את המוצרים שאתה מקבל עם איכות טובה.כל הפריטים באופן מקצועי ארוז עם טיפול נהדר כדי להבטיח העברה בטוחה. 2) אם יש איכות המוצר, או חלקי, לא שלם כל עוד אתה יכול להציג את הרלוונטיות הסבר חומרים, אנו נספק לכם את שירות ההחזר. 3) להגיב בכל בעיה שפגשת בזמן קצר בהקדם האפשרי, לעשות הכל להגיע כדי לפתור אותם ,נעשה את המיטב על מנת לתת לכל לקוח להיות מרוצה עם הפריטים שלנו ואת השירות. 4) להיות כנים לחלוטין עם כל מה שאתה רוצה לדעת, לא נמצא בין המוכר לבין הלקוח. 1) אנחנו מאוד מקווה שאתה מרוצה עם הרכישה שלך מאיתנו. 2) מאז את המשוב שלך הוא מאוד חשוב לעסק שלנו של פיתוח, אנחנו בכנות מזמינים אתכם להשאיר את המשוב חיובי אם אתה מרוצה עם המוצרים שלנו ואת השירות.זה יהיה פשוט לקחת אותך דקה 1. 3) בבקשה don אל תהססו לפנות אלינו אם יש לך שאלות או חששות לפני או אחרי הרכישה.אנו מחויבים ל 100% שביעות רצון.אם אתה לא מרוצה, אנא אל תהסס ליידע אותנו, אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיה. 4) העבודה שלנו היא להפוך את רכישת להיות דאגה-ניסיון חינם.תודה!מקווה ליהנות הקניות שלך!!

קטגוריה

חליפות טוקסידו