2 שכבת אחסון ביצה מיכל מקרר מתאים עבור המקרר עם מכסה, קנה מידה של זמן
₪77.25 / ₪143.04

  • מקור - סין

Sku: w91840
הוסף ביקורת

2 שכבת אחסון ביצה מיכל מקרר מתאים עבור המקרר עם מכסה, קנה מידה של זמן

[אוטומטי גלגול ביצה מיכל על המקרר]הביצה שלנו מחזיק המקרר מאמצת 7°שיפוע עיצוב, הביצים יעופו קדימה באופן אוטומטי כדי למלא ואתה מוציא את הביצים בקלות מבלי לפתוח את המכסה.לחיצת היד בצד של הביצה המחזיק לחיסכון בעבודה ובטוח.מחזיק עד 36 ביצים.

[קיבולת גדולה ורחבה יישומים]שתי שכבות ביצים בעל גודל 11.2 אינץ 'L x 8.5 אינץ W x 5.5 אינץ'. ה. כל שכבה יכולה להחזיק 18 ביצים, שתי שכבות יכול להכיל עד 36 ביצים.פתרון מושלם של ביצים מיכל מקרר, מטבח, ארונות, שולחן המסעדה.לא מתאים רק ביצה אחסון, אבל גם פריטים אחרים אשר ניתן לגלגל למטה מן המדרון.

[עמיד וקל לניקוי]גלגול ביצה מיכל על המקרר עשוי חומר בדרגת מזון, בטוח וידידותי לסביבה.היא מאמצת את צבע אפור שקוף ביצה מגש עיצוב, קל לראות כמה ביצים יש שמאל, אשר נוח בזמן חידוש.מכסה חזק מספיק כדי לערום דברים אחרים בראש, חוסך יותר מקום במקרר.קל לנקות, פשוט להשתמש במים חמים וסבון כדי לנקות את הביצה מגשים ביעילות.

[ביצה מיכל בשביל מקרר עם זמן בקנה מידה]תאריך סטר על החלק העליון של הביצה מנפק על המקרר, על-ידי סיבוב שני חצים, כך שהם מכוונים חודש ותאריך שרכשת את הביצים, כדי להזכיר לך את הביצים הם תמיד טריים מאוחסן כראוי.

גודל: כ-30 x 24 x 16cm

חומר: חיית המחמד

צבע: שקוף אפור

תכולת חבילה:

X 1 ביצה אחסון המקרר.

רק מעל חבילת תוכן, מוצרים אחרים אינם כלולים.

הערה: השתקפות אור ושונה מציג עלול לגרום צבע של פריט בתמונה קצת. שונה הדבר האמיתי.המדידה מותר השגיאה +/- 1-3 ס " מ.