40 ס "מ אורך שדרוג אמיתי מציאותי רך נשי סיליקון היד כפפת 'מתלבש' על טרנסג ' נדרים קוקסינל דראג קווין 6G
₪604.28 / ₪3 021.38

  • מקור - סין
  • סוג פריט - חזה טופס
  • גודל - 40CM Short Female Glove
  • כמות - 1 זוג
  • משקל - 300-450G
  • מספר הדגם. - FG 40 ס " מ
  • רמיזות מיניות - No
  • חומר - רפואי סיליקון TPE
  • מגונה התמונה - No

קטגוריה: יופי ובריאות
Sku: w8124
הוסף ביקורת

יקירתי כל קרוסדרסינג חבר,

כמה מוצרים חדשים למכירה מחיר הציעו לך, בדוק להלן pls, כל קישור מעוניין, pls אל תהסס לעשות סדר.

אם אתה רוצה יותר מציאותי מצונזר תמונות על ההחלטה הסופית, pls אל תהסס ליצור קשר עם המוכר דרך www.lovesentence.co.il מרכז הודעה, או להשאיר הודעה לנו.אנו נשלח אליך תוך בסביבה 12-24 שעות.

USD 148.88 /קומבו

אם אתה רודף אחרי באיכות הגבוהה ביותר עבור מוצרים איכותיים, ניסיון חיים, בבקשה לבדוק את הקישור הבא.את 6G סדרה מוצר זה הכל כרגע באיכות הגבוהה ביותר, וחומרי הגלם משמש גם את השדרוג האחרון של הדור, היא כל כך שונה מכל דור קודם המוצר, כך גם המוכר, אני מציע את. חדשים מוצרים באיכות בשבילך עכשיו .זו אחת גדולה לשינוי ושיפור זה קרוסדרסינג התעשייה.

בדוק 6G כל המוצרים להלן הקישור pls:

6G לשדרג 40 ס "מ אורך מציאותי, מציאותי רך נשי סיליקון היד כפפת 'מתלבש' על טרנסג ' נדרים קוקסינל דראג קווין.

חם תזכורת אם אתה בוחר עם מסמרים אפשרות: כי הציפורניים מודבקות ביד עם שמן סיליקון, הציפורניים קל ליפול מן כפפות בשל הייחוד של סיליקון חומרים.לכן, בעת שימוש במוצר זה, בבקשה להתייחס אליה בעדינות, ברכות.לאחר שימוש, לאחסן אותו בזהירות בתוך רך, מטלית נקייה.כל עוד אתה שומר את זה בזהירות, הכפפה הזאת יכולים לשמש במשך זמן רב!תודה לך על טיפול ותחזוקה מראש.בקיצור, מוצר זה אוהב אנשים עדינים.

זה סיליקון הכפפה יש מציאותי העור מרקם אנושי אמיתי, עם או בלי מסמרים עיצוב כמו הבחירה שלך.

מחיר זוג אחד, לא 1PCS, PLS לציין, תודה רבה!

חומר זה סיליקון הכפפה 6G שדרוג הוא מאוד רך, אלסטי, נוח, ידידותי לסביבה וללא ריח.יתר על כן, החומר הוא מאוד דק, קל מאוד, את משקל נטו הוא כ-300-450g!

בתיאור הפריט: 1. חומר גלם: לא רעיל, חסר ריח, רכה, מאוד גמיש, חלק, נוח העור, ידידותי, ידידותי לסביבה, ניתן למיחזור רפואי סיליקון TPE 2. החלים נרחב על: 'מתלבש' (CD), טרנסג 'נדר (TG), טרנסווסטיט (טלוויזיה), דראג-קווין (DQ), אינטרנט, בידור וכו'. 3. מפעל מכירות ישירות, בלי מתווכים, אספקה מהירה, איכות השירות, הגישה 4. בחירת צבע: צבע 1-3 רגיל צבע, צבע 4-6 מותאם אישית צבע 5. אם אתה צריך יותר מציאותי חשפו תמונה, אנא צור קשר עם המוכר או להשאיר הודעה.אנו נשלח לך את התמונות שאתה צריך בתוך 24 שעות.איך לשמור? 1. אנא השתמש במים נקיים או אור סבון מים נקיים. 2. לפני שאתה לובש את זה, בבקשה להשתמש קצת טאלק, האפקט הוא טוב יותר, זה יהיה קל יותר ללבוש. 3. לאחר כל ניקוי, אנא אל תשתמש במייבש שיער, על מנת למנוע טמפרטורה גבוהה נזק חומרי הגלם של המוצר. 4. לאחר ייבוש, לתוך נקייה התיק לשמור, או אחסן אותו בתוך בד רך/בגדים. 5. בבקשה להימנע מחפצים חדים כדי לגרום נזק למוצר. 6. מוצר זה הוא לשימוש אישי, למען בטיחות ובריאות, נא לא להשאיל אותו לאחרים.על מסמר אפשרות: עם עיצוב ציפורניים, ללא עיצוב ציפורניים, שונה בחירה יש מחיר שונה, כאשר אתה מבצע הזמנה, pls לבחור אפשרות אחת אתה מעדיף.אנו לארגן את הייצור, כמו שביקשת סדר, תודה רבה על התמיכה שלך אלינו.אנחנו לשמור על שיפור להיות מנה טובה יותר עבורך.חבילה כללה: 1 זוג 40 ס " מ נקבה כפפת סיליקון עם מסמר או לא לתפוס את כפפת סיליקון הוא קל מאוד, כ-300-450G!

גודל המידע כלהלן:

אורך כולל: סביב 40 ס " מ

להלן Color1-לבן שנהב צבע, צילום אמיתי להראות, עם ציפורניים עיצוב:

להלן Color2-צבע בז ' בהיר, צילום אמיתי להראות, עם ציפורניים עיצוב:

להלן Color1-לבן שנהב צבע, צילום אמיתי להראות, אין ציפורניים עיצוב:

להלן צבע 2-צבע בז ' בהיר, בלי ציפורניים עיצוב, צילום אמיתי תצוגה:

חבר יקר,

אם אתה בוחר עם ציפורניים עיצוב, אז יהיה לצרף לבן שקוף על הציפורניים אתה אוהב להלן תמונות התייחסות:

ציפורניים מזויפות הוא מלאכותי, לא אמיתי ציפורניים, pls לציין, וזה כבר קשור על אצבעות הכפפה, כאשר אתה מקבל את זה, אתה יכול לבחור את הצבע האהוב עליך סגנון, כדי לפצות על זה על ידי את עצמך בחופשיות.

על מוצר כל המוצרים הם 100% מותג חדש, עביד ובדקתי בעיון לפני שליחת.כל המוצרים מיוצרים רפואי כיתה חומר, 100% בטיחות, לא מזיקה לגוף.על אריזה על מנת להגן על הפרטיות שלך, אנו מתחייבים לשלוח את המוצרים שלך במקום בטוח תנאי.המוצר יהיה ארוז היטב כדי למנוע נזק במהלך transpotation.משוב: 1) משוב הוא מאוד חשוב לנו, בבקשה להשאיר את משוב נהדר אם אתה מרוצה עם המוצר שלנו או השירות, תודה רבה! 2) אנחנו תמיד מציעים את המחיר הטוב ביותר באיכות טובה מוצרים ושירות לך. 3) אנא פנה אלינו לפני שעזבתי ניטראלי(3 כוכבים) או שלילי(1-2 כוכבים) feedback.אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיה ולהשאיר אותך מאושר קניות מצב הרוח.תנאי תשלום: 1. אנחנו מעדיפים צד שלישי.אתה יכול לבחור אחד הטובים תשלום נוחים כמו שאתה אוהב. 2. נא לציין את אישי דרישה מיוחדת, כגון צבעים, חבילות, פי הטבעת או לא, אחורה, הצידה רוכסן או ללא רוכסן וכו'.אם אתה לא צריך מיוחד הערות או צו הודעה, אנו נשלח את החבילה שלך בזמן כמו פרטי ההזמנה בדיוק כמו שביקשת!שילוח בינלאומי: 1. כאשר אנו הציעו משלוח חינם יותר ממוביל אחד, אנחנו נבחר אחד מהם על ידי עצמנו. 2. פריט יהיה shipped בתוך 3-7 ימי עבודה בהקדם את תשלום מאומת.לפעמים את תאריך תידחה בשל מחסור.עם זאת, אנו נודיע לך באמצעות דואר אלקטרוני. 3. זמן אספקה: אנחנו לא מבטיחים זמן אספקה על כל משלוחים בינלאומיים בשל הבדלים ניקוי מכס פעמים מדינות בודדות, אשר עשוי להשפיע על כמה מהר את המוצר נבדק.אם אתה רוצה יותר מהר משלוח, אנא בחר EMS/DHL/Fedex/UPS כמו תחבורה שלך אומר. 1) אם עדיין לא קיבלת את הפריט על זמן, או יש לך שאלות, אנא צור איתנו קשר באמצעות דוא " ל או AlieExpress הודעה, אנחנו נשיב לך תוך 24 שעות.אנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לתת לך את הפתרון הטוב ביותר על ידי התקשורת. 2).אנחנו ספינה www.lovesentence.co.il כתובת בלבד.אנא ודא את הכתובת שלך ב-www.lovesentence.co.il היא נכונה. 4. האזור מרוחק תמורת תשלום נוסף: אם הכתובת שלך שייך לאזור מרוחק.יש לנו זכות לבקש ממך לשלם נוספים באזור מרוחק היטל שוב אפילו אתה כבר סיימת את תשלום ההזמנה שלך.תזכורת: 1. אנו מוכרים את כל מותג פריטים חדשים ישירות ממפעל בסין.אנו מבטיחים כי המוצרים שלנו הם מותג חדש.אנחנו תמיד מציעים את המחיר הנמוך ביותר הטוב ביותר עבור מוצרים ושירות לך. 2. אכפת לנו על הלקוחות שלנו.אנו מבטיחים 100% שביעות רצון לקוחות.אם הפריט שלך הוא לא כפי שתואר או פגום כאשר אתה מקבל את זה אנחנו נחליף את זה בשבילך ללא תשלום נוסף. 3. אנא צור איתנו קשר עם כל הערות, שאלות או הצעות לך, אנו נשמח לסייע לך. 4. בקרת איכות אנו לעשות באופן אישי לבדוק עבור כל פריט לפני המשלוח.כל הפריטים הם 100% חדש ובחן. 5. אנו מקווים לפתח חזק, לטווח ארוך, יחסים הדדית מועילה איתך. 6. אם אתה מעניין את המוצרים שלנו, בבקשה להורות & לשלם את זה עכשיו.